Tapahtumakalenteri

Tiistai 7.4.2020

Apurahan haku7.4.2020 - 8.5.2020

Hämeenlinnan Seudun Taideyhdistys ry julistaa koronatilanteesta johtuen haettavaksi 300- 500 € suuruisia, harkinnanvaraisia apurahoja yhteensä 3000 € edestä. Apurahan hakija voi olla taiteen ammattilainen tai harrastaja. Keskeisin myöntämisperuste on pandemian aiheuttama tulojen menetys suhteessa ruokakunnan kokonaistuloon. Apurahaa voivat hakea Taideyhdistyksen henkilöjäsenet ja kaikki vuoden 2019 jäsenmaksunsa maksaneiden jäsenyhdistystemme jäsenet (ARS-Häme, Elpo, Hämeenlinnan Kameraseura, Hämeenlinnan Naiskuoro Laulu-Siukut, Hämeenlinnan Mieskuoro, Hämeenlinnan Mieskuoron Seniorit, Hämeenlinnan Orkesteriyhdistys, Hämeenlinnan Taiteilijaseura, Härkätien Kamarimuusikot, Iittalan musiikin kesä, Kanta-Hämeen kirjailijayhdistys Vana-66, Kanta-Hämeen Lausujat, KETTUKI, Lautsian Kartanoteatteri, Musiikkia Linnassa, Sotjalan kulttuuri- ja perinneyhdistys, Wanaja-seura, Viihdekuoro Cantitores).

LÄHETÄ VAPAAMUOTOINEN HAKEMUKSESI VIIMEISTÄÄN PERJANTAINA 8.5. KLO 16.00 osoitteella: taideyhdistys.hameenlinna@gmail.com. Apurahojen myöntämisestä päättää Taideyhdistyksen hallitus, joka tarvittaessa konsultoi hakijan oman yhdistyksen hallitusta. Saajien nimiä ei julkisteta, hakijoille ilmoitamme henkilökohtaisesti 11.5. mennessä. Lisätietoa sähköpostilla tai www.hameenlinnantaideyhdistys.com