Taideyhdistykseen voit liittyä myös henkilöjäseneksi

9Hämeenlinnan Seudun Taideyhdistyksessä on sekä jäsenyhdistyksiä että henkilöjäseniä. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa kulttuurista kiinnostunut. Sinun ei tarvitse olla taiteilija eikä edes minkään tietyn taidemuodon harrastaja. Taideyhdistyksen jäsenenä saat ensi käden tiedot paikallisista näyttelyistä, konserteista, teatteriesityksistä, kirjallisuustapahtumista, mielenkiintoi-sista teemaluennoista jne. Voit myös osallistua yhteisiin, kiinnostaviin kulttuurimatkoihin koti- ja ulkomaisiin kohteisiin ja pysyt ajan tasalla siitä, mitä kotiseudun ja lähialueiden kulttuuri-tarjonnassa tapahtuu.

Kaikilla on oikeus nauttia taiteesta. Jokainen saa harrastaa sitä omalla tavallaan ja tasollaan. Tärkeintä on sen virikkeinen ja virkistävä vaikutus sekä sen kautta löytyvät sosiaaliset verkostot. Me ihmiset tarvitsemme kulttuuria ja toisiamme. Lähetä jäsenanomuksesi Taideyhdistyksen hallitukselle taideyhdistys.hameenlinna@gmail.com, niin olemme sinuun yhteydessä.

Jäsenmaksut ja tilinumero

Hämeenlinnan Seudun Taideyhdistyksellä on 160 henkilöjäsentä ja 19 jäsenyhdistystä. Jäsenmaksu on toistaiseksi ollut 15 €/ henkilöjäsen, 10 €/ puoliso tai perheenjäsen ja 0,70 €/ jäsenyhdistyksen jäsen.

Yhdistyksen tilinumero on FI94 5680 0020 2517 95.

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAMME!